Cercetarea științifică privind pierderea în greutate


Cercetare științifică: Slăbiți pe o dietă ketogenică?

The Moment in Time: The Manhattan Project

Dacă doriți să știți ce spune cele mai recente cercetări despre dieta ketogenică pentru scăderea în cercetarea științifică privind pierderea în greutate, în acest articol vă voi explica de ce aveți nevoie. Dieta ketogenică se bazează pe cetoză, o stare în care organismul folosește cetone grăsimi pentru combustibil în loc de glucoză zaharuri.

Cum să vă mențineți pierderea în greutate

Această dietă favorizează consumul de proteine, cel mai satisfăcător macronutrient pe care îl cunoaștem. Lipsa glucozei ar putea afecta performanțele cognitive pe termen scurt și activitățile fizice aerobice. Dietele ketogenice sunt susținute de mulți oameni și experți ca fiind metoda modernă supremă pentru pierderea în greutate, devenind astfel cea mai recentă tendință explozivă.

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

Argumentele sunt puternice și s-a demonstrat că funcționează așa cum indică aceste studii aici și aici. Dar chiar și dieta ketogenică nu este lipsită de punctele forte și punctele sale slabe.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Acupunctura este o terapie alternativă pe bază de ace, utilizată uneori pentru pierderea în greutate. De mult timp practicat în medicina tradițională chineză, se consideră că acupunctura stimulează fluxul de energie vitală sau "chi" și, la rândul său, îmbunătățește mai mulți factori cunoscuți pentru a contribui la obezitate. Deși oamenii de știință nu sunt siguri ce ar putea fi mecanismul, se crede că supunerea acupuncturii poate suprima apetitul, stimula metabolismul și poate reduce stresul.

Cercetarea științifică privind pierderea în greutate caracteristică a dietei ketogenice este că asigură o cantitate minimă de carbohidrați, ceea ce îl face o dietă destul de extremă în comparație cu obiceiurile alimentare stabilite.

Pentru aceasta, vă vor spune că strămoșii noștri cei mai îndepărtați au avut rareori surse abundente de carbohidrați, motiv pentru care starea cetozei era pâinea zilnică în vremurile lor preistorice. Cu alte cuvinte.

În mai puțin de o lună puteți pierde până la 14 kg. Oamenii se simt mult mai energici și vor să facă mult mai multe lucruri. Puteți mânca fără a renunța la lucrurile care ne plac. În sfârșit, poți fi întotdeauna pregătit pentru costum, fără teamă că lucrurile nu ți se potrivesc.

Ei susțin că dieta noastră actuală, bogată în carbohidrați prelucrați, merge împotriva naturii și că acest lucru te îngrașă. E timpul pentru o schimbare radicală a dietei?

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

O vom vedea în articolul de astăzi. Pentru că la suprafață pare un argument solid și convingător, dar oprește-te aici. Este încă prea devreme pentru a trage concluzii.

  • Cum să inspirați soțul să piardă în greutate
  • Pierderea în greutate și întreținerea cu succes, Rețete pierdere in greutate Pierderea în greutate a fiicei lui Mann Cel mai bun mod de a pierde în greutate științific Pierzi în greutate la Valium Cele 3 căi cele mai bune de a pierde în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Stiinta dezvaluie cele mai bune metode de slabire Dacă întrebați un expert în dietă despre cele mai bune modalități de a pierde în greutate, este posibil să obțineți o gamă largă de răspunsuri.
  • Pierdere în greutate hip hop abs

În acest articol vom analiza cele mai recente dovezi științifice cu privire la acest subiect, care este cel mai aproape de adevărul pe care îl vom găsi. Și cine spune altceva este că încearcă să-ți vândă ceva.

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

De ce funcționează dieta ketogenică Toate dietele ketogene determină corpul să intre într-o stare de cetoză, care nu este altceva decât o stare alternativă în care cetonele sunt folosite ca combustibil în loc de glucoză. Pentru a intra în cetoză trebuie mai întâi să vă minimizați carbohidrații ingerați, exact ceea ce face o dietă ketogenică: tăiați carbohidrații și creșteți consumul de proteine.

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

Și așteptați, pentru că și cetoza ajută. Sub cetoză, corpul tău este forțat să cheltuiască energie suplimentară pentru a transforma grăsimile în combustibil, printre alte beneficii, cum ar fi o sănătate cardiovasculară mai bună, reducerea acneei și prevenirea cancerului. Nu am de gând să te mint.

Toate aceste mici beneficii se adună și vă ajută să pierdeți în greutate, dar există un principiu universal mai mare pierderea tipică în greutate pe ww se aliniază la prima lege a termodinamicii.

Un principiu care guvernează toate dietele din lume sub aceeași lege și este cunoscut sub numele de Echilibrul caloric.

A intervenit o problemă.

Cantitatea de calorii contează mai mult decât tipul de mâncare și toate dietele trebuie să facă față aceleiași probleme pentru a pierde în greutate.

Să presupunem că echilibrul dvs. Trebuie să mănânci suficient pentru a nu-ți fi foame, dar fără a-ți depăși echilibrul caloric. Ai sta într-un interval cuprins între kcal.

Deoarece dieta ketogenică nu este magică, asta înseamnă că este guvernată și de principiul echilibrului caloric, adică cu ea mănânci sub cele de kilocalorii.

  • Costum de slăbire kw
  • Sunt merele un aliment care ajută la pierderea în greutate?
  • Cel mai bun săptămână subțire

În secțiunea următoare vom vedea cum această dietă reușește să atenueze foamea într-un mod atât de eficient, încât, atunci când este bine utilizat, vă permite să vă controlați dieta și să pierdeți în greutate. Efectul dietei ketogene asupra apetitului Diferite alimente îți afectează foamea în moduri diferite. Carbohidrații sunt cei mai puțin eficienți macronutrienți pentru a menține foamea sub control, dar sunt cei mai abuzați dintre toți pentru că Ei bine.

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

Au un gust brutal. Știți acea persoană care mereu mâncărime între mese? Îți elimină foamea în acest moment, dar nu durează mult să vrei mai mult.

Cercetare științifică: Slăbiți pe o dietă ketogenică?

Cu toate acestea, există un macronutrient mai satisfăcător și la fel de delicios. Imaginați-vă că vă bucurați să mâncați ceea ce vă place și să slăbiți în continuare.

Nu, nu este un vis. Dieta ketogenică o folosește.

Pierderea în greutate și întreținerea cu succes, Rețete pierdere in greutate

Proteinele sunt cel mai satisfăcător macronutrienți din jur, arată cercetările, iar dieta ceto se dovedește a reduce carbohidrații mai puțin eficienți în favoarea proteinelor mai eficiente. Rezultatul este o dietă care te ajută să slăbești fără prea mult efort, deoarece mănânci ceea ce îți face plăcere în timp ce ești mulțumit.

Oamenii de știință de la Universitatea din Washington au pus această teorie la încercare investigând dietele bogate în proteine, dar fără a ajunge la starea de cetoză. Participanții au urmat o dietă proteică timp de 12 săptămâni, concepută pentru a-i menține la greutatea lor actuală, dar s-a întâmplat ceva ciudat.

Cercetătorii au făcut un pas mai departe și chiar s-au oferit să mănânce orice doreau, dar reducerea foametei a fost de așa natură încât s-a menținut pierderea în greutate.

Fresh articles

Cel mai interesant lucru este că nici nu aveai nevoie de o dietă ketogenică. Dieta ketogenică face un pas mai departe și încorporează și mai multe proteine, ceea ce ar produce fără îndoială o saturație și mai mare. Poate necesar, poate nu Exerciții fizice și dietă ketogenică Glucidele sunt o sursă importantă de energie în majoritatea exercițiilor și o dietă ketogenică le cercetarea științifică privind pierderea în greutate cu unele consecințe.

Limbajul cercetării științifice Cu fiecare descoperire din orice domeniu științific, devine necesar să se identifice și să se explice cumva noi fenomene, procese și relația dintre ele. Aparatul conceptual al științei este un fenomen dinamic care se schimbă în paralel cu vocabularul zonei de utilizare.

Afectează performanța atletică general. Nu există un consens exact cu privire la modul în care cetoza afectează performanța atletică, dar avem o idee.

Cum funcționează Vanefist Neo

Studiile indică faptul că dietele ketogenice nu au un impact mare asupra performanței, dar tendința în rândul celor care le utilizează este de a obține rezultate mai slabe. Activitățile fizice de rezistență, cum ar fi fotbalul, alergarea sau baschetul, sunt cele mai afectate de lipsa de glucoză în acest tip de dietă și, prin urmare, cele care afectează cel mai mult performanța.

  1. Ardeți grăsimea burtă în două săptămâni
  2. Rămâi activ mental și fizic Despre mine Găsiți modalitatea corectă de a vă menține greutatea ideală?
  3. Pierderea în greutate și întreținerea cu succes, Semnificația clinică a termogenezei adaptive
  4. Она потянулась к Дэвиду.
  5. Ce este acesta - un aparat conceptual? - Societate -

Există alte activități extreme, cum ar fi triatlonele și ultramaratoanele, unde distanța depășește km, iar glucoza joacă un rol secundar. În aceste sporturi la distanță, dieta ketogenică se dovedește a fi benefică pentru performanță. Ar putea afecta performanța mentală Cu siguranță știți deja că creierul este unul dintre cei mai mari consumatori de glucoză din organism și, cu această modificare dietetică, întrerupem practic aportul de glucoză pentru unul nou.

cercetarea științifică privind pierderea în greutate

Fiecare persoană reacționează diferit la schimbare. Unii văd performanța cognitivă diminuată odată cu senzația zilnică de oboseală și oboseală care intervine în viața lor de zi cu zi. Această senzație poate dispărea pe măsură ce corpul se adaptează la schimbarea dietei Unii sunt obligați să abandoneze dieta, în timp ce alții văd că handicapul lor cognitiv se estompează.

Cu toate acestea, odată ce bariera inițială a fost depășită, încep beneficiile, pe care le vom vedea în detaliu în secțiunea următoare.