Modalități de a pierde în greutate în menopauză


Pagina principala Cele mai bune 5 moduri de a slăbi în timpul menopauzei Menopauza este o tranziție stresantă și confuză pentru fiecare femeie. Dezechilibrul hormonilor are efecte grave asupra sănătății fizice și mentale.

De la bufeurile care fac din somnul de noapte un vis îndepărtat până la schimbările de dispoziție care îngreunează în fiecare zi, femeile sunt cu siguranță fragile și epuizate în această perioadă.

Cele mai bune 5 moduri de a slăbi în timpul menopauzei

Un alt simptom care este inevitabil pentru femei în această fază este creșterea în greutate. Aproape toate femeile trec prin creșterea în greutate din cauza hormonilor fluctuați care pot fi greu de ținut sub control. Grăsimile suplimentare tind să se adune în jurul burții și ar putea crește riscul de a dezvolta boli cronice, cum ar fi diabetul, în viitor. Dacă sunteți îngrijorat de grăsimea din burtă care se acumulează în această etapă, utilizați aceste cinci sfaturi simple care vă pot ajuta să scăpați ușor de acumularea dură.

Spune da porțiunilor mici, dar sănătoase Menopauza este un moment în care nivelul de estrogen din poate depo face u pierde in greutate tău scade.

modalități de a pierde în greutate în menopauză pierdere în greutate buddy recenzii de site uri web

Metabolismul dvs. Deci, trebuie să depuneți mai mult efort pentru a pierde în greutate, în primul rând printr-o dietă sănătoasă. Pregătiți porțiuni mici, mai degrabă decât ceea ce ați avea de obicei.

Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei

Schimbați felul de mâncare pentru unul mai mic și gustați sănătos, chiar dacă trebuie să simțiți dorința de a mânca ceva între ele. Încercați să faceți o tranziție treptată în timp ce vă reduceți dimensiunea mesei, deoarece o schimbare dramatică crește șansa de a nu rămâne la dimensiunea porției. Puteți încerca să respectați trei mese pătrate pe zi în loc să mergeți la mese mici la fiecare câteva ore pentru o mai bună gestionare a greutății.

Grăsimile sunt esențiale pentru a vă bucura papilele gustative, așa că nu trebuie să renunțați la fiecare bucată de grăsime pentru a vă menține în formă.

Acumularea kilogramelor la menopauza si dupa: solutii ca sa previi ingrasarea

În schimb, analizează tipul de grăsime pe care îl consumi pentru a te asigura că nu te îngrași din cauza obiceiurilor tale alimentare. Sursele vegetale sunt cea mai sănătoasă formă de grăsimi, cum ar fi nucile, măslinele.

Le poți include în dieta ta. Dar, din nou, aveți grijă să țineți sub control aportul de calorii.

Menopauză precoce și pierderea în greutate

Chiar și sursele sănătoase de grăsime contribuie la calorii, prin urmare, urmăriți câte calorii consumați în mod regulat pentru a ține sub control. Faceți alegeri de viață sănătoase Schimbările simple pe care le faceți în viața de zi cu zi pot avea un impact uriaș asupra călătoriei dvs.

Începeți cu obiceiurile alimentare.

Menopauza: Ce facem pentru a rămâne sănătoase și frumoase?

Încercați să vă țineți de mâncărurile gătite acasă și reduceți plăcerile și vizitele la restaurant. Obiceiurile alimentare exterioare contribuie la o creștere în greutate prin calorii inutile, pe care le puteți evita cu ușurință pregătind mese simple și sănătoase acasă. Luând masa afară crește și șansele de a consuma alcool, ceea ce contribuie foarte mult la creșterea în greutate, în special în zona abdominală. Păstrați sub control consumul modalități de a pierde în greutate în menopauză alcool și încercați să savurați doar câteva înghițituri, chiar dacă aveți pofta de a bea.

Managementul stresului joacă modalități de a pierde în greutate în menopauză rol vital în a vă menține în formă.

Scăderea eficientă în greutate în menopauză

Modificările hormonale și mai mulți factori, inclusiv presiunea la locul de muncă sau acasă, ar putea duce la probleme cronice, cum ar fi depresia. Aceste afecțiuni pot avea un impact sever asupra greutății dvs.

modalități de a pierde în greutate în menopauză lipitorul provoacă pierderea în greutate

Căutați metode pentru a vă menține nivelul de stres sub control. Programează mai multe exerciții Creșterea în greutate a vârstei medii poate fi ușor mai dificilă de eliminat cu antrenamentele obișnuite. Multe femei se plâng că, în ciuda faptului că fac exerciții fizice regulate, par să aibă dificultăți în a controla creșterea în greutate în această fază.

modalități de a pierde în greutate în menopauză pierdere în greutate vergeturi înainte și după

Cel mai bun mod este de a crește exercițiile viguroase de ardere a grăsimilor în regimul dvs. Alegeți exerciții de antrenament de rezistență sau de antrenament de forță care oferă rafale de intensitate mare pentru a arde excesul de grăsimi din corpul dumneavoastră. Alegeți activități care pun accentul pe antrenament și întărirea mai multor grupuri musculare, inclusiv șoldurile, abdomenul, coapsele, umerii, brațele, pieptul, spatele.