Piersicile pot ajuta la scăderea în greutate, Piersici: proprietăți și avantajele consumului


piersicile pot ajuta la scăderea în greutate

Dieta cu piersici - regim lejer, eficient şi… gustos de Roxana Istudor Unele dintre cele mai populare diete sunt cele care au în centru fructele preferate. Și cum atât de multe persoane sunt fermecate de gustul delicios și de parfumul deosebit al piersicilor, nutriționiștii recomandă consumul acestora, iar atunci când este cazul pot fi și elementele-vedetă ale unor regimuri speciale. Multe vitamine, puține calorii Piersicile sunt excelente surse de vitamine - A și C în principal - ceea ce le face excelenți întăritori ai sistemului imunitar și susținători ai vederii.

Compoziție nutrițională

În plus, au un conținut semnificativ de fibre, fiind recomandate în diete centrate pe consumul acestor delicioase fructe. Nu în ultimul rând, o piersică mare conține sub 70 de calorii - așadar, combinate cu alte alimente cu aport caloric scăzut, piersicile pot sta în epicentrul unor diete foarte eficiente și, în același timp, extrem de gustoase și de benefice.

piersicile pot ajuta la scăderea în greutate

Mici trucuri pentru scăderea în greutate Piersicile pot fi o excelentă gustare; în loc de o brioșă, de pildă, se poate consuma o piersică. Avantajele sunt numeroase: gustul răcoritor, diferența majoră de aport caloric de la aproape de calorii la circa 65presiunea mult mai mică pe care fructul o exercită, prin comparație, asupra sistemului digestiv, fibrele 2,6 grame de fiecare fructvitaminele, cantitatea mult mai redusă de zahăr și, bineînțeles, savoarea unică.

piersicile pot ajuta la scăderea în greutate

Combinate și cu cereale sau cu alte alimente sănătoase care mențin sațietatea, piersicile sunt cei mai buni prieteni ai dietei.

Piersicile pot ajuta la scăderea în greutate contraindicații Dieta cu piersici poate fi adoptată de aproape orice persoană. Centrarea pe aceste fructe și respectarea altor câteva reguli simple vă pot ajuta să slăbiți lejer patru-cinci kilograme în circa două săptămâni.

piersicile pot ajuta la scăderea în greutate

Iată un exemplu de meniu zilnic care are piersicile în centrul atenției: mic dejun - o piersică proaspătă, un iaurt natural, o cafea fără zahăr și lapte; prânz - o piersică se poate și din conservăun piept de pui la grătar; cină - o piersică, un iaurt natural, două ouă fierte. Orice altă combinație pe care o folosiţi ca regim sărac în calorii biscuiți cu cereale, salate de legume, orez integral etc.

Cautare in site.

piersicile pot ajuta la scăderea în greutate